Sposób załatwiania spraw


Podania i wnioski  interesantów przyjmowane są w sekretariacie II Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Korczaka w Wieluniu w godzinach pracy sekretariatu szkoły.

 

Sprawy można załatwiać również w sposób korespondencyjny:

II Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka w Wieluniu

ul. Piłsudskiego 6

98 – 300 Wieluń

 

Wszystkie zgłaszane przez interesantów sprawy są załatwiane na bieżąco lub w czasie możliwie jak najkrótszym, z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administarcyjnego.

W razie braku możliwości załatwienia danej sprawy w szkole jest ona przekazywana do rozpatrzenia przez organ prowadzący lub nadzorujący i o decyzji w tej sprawie szkoła przekazuje informacje zainteresowanym.

Informacja wytworzona przez:
Aleksandra Jarząbek
email: jarzabek@korczak.wielun.pl
, w dniu:  13‑02‑2018 13:32:56
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Aleksandra Jarząbek
email: jarzabek@korczak.wielun.pl
, w dniu:  13‑02‑2018 13:32:56
Data ostatniej aktualizacji:
13‑02‑2018 13:40:34
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie